miercuri, 13 august 2008

Bicicleta preferată

Mi-am cumpărat o bicicletă nouă, cu roţi de 16" , pliabilă, după ce ani şi ani de zile nu am mai avut una. Am cumpărat-o şi am venit pe ea de la Piaţa Progresul (pe lîngă fosta fabrică Autobuzul) până la Obor-Maşina de Pâine. Am stat niţel pe acasă, am ieşit iarăşi cu ea, la un moment dat am pliat-o, am suit-o în troleibuzul 66 şi după ce am coborât la Universitate ,m-am plimbt cu ea prin Centru. Deocamdată foarte mulţumit: preţ absolut rezonabil (chiar mic), e practică, se poate plia, merge pe unde vrei, are schimbător Shimano Revoshift cu 6 viteze etc. Acasă am pliat-o şi am băgat-o sub masa din bucătărie.



Pentru subiectul legat de biciclete voi deschide în curând un nou blog dedicat. La fel ca şi colegul meu de serviciu, Ştefan Panfili, pe care tot eu l-am îndemnat şă-şi deschidă blogul Pe bicicletă în Bucureşti. Cein, un împătimit al ciclismului, foarte priceput de altfel la tot ce înseamnă bicicleta, nu a vrut să-mi asculte sfatul şi să-şi deschidă un blog specializat, dar timpul nu-i pierdut.
Voi deschide blogul dedicat bicicletelor,nu de alta, dar am mai făcut nişte cumpărături (un motor pe benzină de 49 cc şi role) şi mă pregătesc luni să mai cumpăr o bicicletă, foarte probabil MTB sau un trekking (încă nu ştiu, mă mai gândesc şi aştept sfaturi).


Ţară origine: Taiwan;
Culoare: negru mat;
Dimensiuni roţi: 16’; genţi aluminiu;
Material cadru: oţel aliat – cadru pliant, profil plat oval;
Ghidon: pliabil prin rabatare şi culisare verticală;

Pedale : pliabile;
Angrenaj pedalier: 48T, culoare neagră;
Schimbător viteze : Shimano 6 viteze; mâner Revoshift;
Accesorii : portbagaj cu bandă elastică de asigurare;
Sarcină utilă : 105 kg;
Înălţimea braţului şeii : 50 cm - diametru ţeavă; suport şa - oversize;
Înălţime max. utilizatorului : 1,90 m;
Greutate bicicletă : aprox. 12,5 kg;
Frane faţă : model în V;
Frâne spate : model în V;

Niciun comentariu: